Stichting OOCK nu ook officieel een feit

29 JUN 2020

Woensdag 17 juni 2020 was een heugelijke dag. Stichting OOCK is officieel opgericht. Vanwege de coronamaatregelen mochten niet alle betrokken bestuursleden aanwezig zijn, maar de voorzitter Peter Groenendijk (Matonne bouwmeesters) en de secretaris Jan van de Bree waren bij notaris Govers (Govers / Spil notarissen) om de benodigde handtekeningen te plaatsen.

De andere bestuursleden hadden vooraf hun handtekening digitaal geplaatst waardoor het passeren van de akte doorgang kon vinden.

“Wij zijn trots dat na een lange voorbereiding de stichting officieel is”, aldus een trotse voorzitter Peter Groenendijk. Samen met mijn medebestuursleden wordt de komende weken het beleidsplan 2020-2021 afgemaakt en komt het jaarprogramma 2020-2021 vrijwel gereed. Tijd om naar buiten te treden en Capelle en Krimpen in te trekken om te vertellen wie we zijn en wat we gaan doen.

Stichting OOCK heeft als doel om door samenwerking tussen het onderwijs en het bedrijfsleven/instellingen de leerling beter voor te bereiden op de te maken keuzes na de middelbare school. “En dat zullen alle betrokkenen gaan weten en merken”, aldus een ambitieuze Peter Groenendijk.