Geen evenementen gevonden!

September 2020

Doelstelling van deze bijeenkomst is jet presenteren van de stichting OOCK aan de doelgroepen binnen Capelle en Kimpen. Maar wat wij vooral willen is met u in gesprek over wat u van de stichting verwacht als toegevoegde waarde binnen he werkgebied en dan met name wat de stichting voor de leerlingen kan en moet gaan betekenen.

Want het uitgangspunt van OOCK is: “HET GAAT ALTIJD EN ALLEEN OM DE LEERLING”

Concept programma:

Bij deze Kick-Off kunnen gezien de Corona maatregelen 100 gasten aanwezig zijn. Wij streven naar een aanweigheid vanuit de scholen, het bedrijfsleven en de beide gemeenten. Uiteraard dit alles volgens de Corona maatregelen.

DE Kick-Off wordt gehouden in de aula van het IJssel College.

U ontvangt binnenkorte de uitnodiging om aanwezig te zijn.

Heeft u vragen mailt u dan even naar onze programmamanager Peter Regoord (info@stichtingoock.nl)

Oktober 2020

Want het uitgangspunt van OOCK is: “HET GAAT ALTIJD EN ALLEEN OM DE LEERLING”

Concept programma:

DE Kick-Off wordt gehouden in de aula van het IJssel College.

U ontvangt binnenkorte de uitnodiging om aanwezig te zijn.

July 2020

September 2020

Oktober 2020

November 2020

December 2020

Docenten en Ondernemers ontmoeten elkaar in hun eigen omgeving.

De ondernemer gaat op bezoek bij de docent en omgekeerd. Door in elkaars “wereld” te stappen zullen zij ervaren dat de beide werelden toch wel verschillend zijn.

Door bij elkaar in de keuken te kijken zullen beide groepen meer begrip gaan krijgen voor de ander en ontstaan er mogelijk andere manieren binnen het onderwijs en wordt de hoe om te gaan met de schoolverlater mogelijk ook geoptimaliseerd.

En door elkaar te leren kennen komt men nader tot elkaar en zullen er in de toekomst (hopen wij) sneller tot het uitwisselen van informatie worden overgegaan.

p/a Pelikaanwege 1
2903 Capelle aan den IJssel